11-07-2018
 

La xarxa de carrils bici continua creixent

Han començat les obres d'un nou tram a Ca n'Oriol

Les obres de la primera fase de la xarxa ciclista a la ciutat ja han començat. El treball ha engegat per l'arranjament del camí de Can Tiraïres i les seves interseccions, emmarcades al Pla d'inversions. Els treballs tenen una durada de tres mesos i no contemplen afectacions de trànsit importants, si més no puntuals i de curta durada.

A banda del camí de Can Tiraïres i la seva adaptació a camí verd, l'actuació preveu l'execució d'un nou tram de carril bici en una de les voreres del carrer Mallorca, entre les vies Càceres i Pontevedra. El projecte de millora de la mobilitat de vianants i de bicicleta entre la urbanització de Can Sant Joan, el torrent dels Alous i l'estació d'FGC, en canvi, ja ha finalitzat.

La darrera actuació d'aquesta fase (xarxa de carril bicicleta entre el pont de La Llana i la connexió amb la serra de Cantallops) és previst que s'iniciï al llarg del segon semestre d'aquest any. L'empresa que realitza aquestes obres és Catalana d'Inversió i Construcció 3, SL (CIC3), amb un pressupost de 75.721,93 euros.

RUBITV.CAT

 
16 comentaris
 

Comentaris

12-07-2018
23:47
 
María

Triste, dramático y espantoso me parece que se carguen la zona rural!!! En lugar de respetar su belleza y potenciarla, pretenden transformarla en un trozo más de ciudad. Una pena y un despilfarro viendo lo descuidado que está prácticamente todo en Rubí y sinceramente no lo digo para atacar al Ayuntamiento sino para poner de manifiesto mi disconformidad con el proyecto que se pretende para Ca n'Oriol, no es necesario y en lugar de aportar destruye su encanto natural!!!

 
12-07-2018
21:05
 
Manuel

soy peaton,ciclista y conductor ,pago como minimo los mismos impuestos que los que no les gusta las bicis ,tengo seguro responsabilidad civil con la bici,que muchos de los que se quejan de las bicis,seguro que no lo tienen como peatones y luego son los que pasan por medio de la carretera se pasan semaforos etc ,de lo que se trata es un poco de civismo en todos los sentidos, peatones ,ciclistas conductores los dueños de perros etc, osea respeto ,lo del asfalto en el campo la verdad si es asi no me parece bien
hacer deporte y montar en bici,que los medicos recomiendan hacer deporte y disfrutar de la vida ,saludos a todos

 
12-07-2018
17:43
 
a las bicis no pagan

Pero es que este carril bici no va a quitar ni un coche de las calles. Es un carril "de paseo",

 
12-07-2018
12:58
 
las bicis no pagan

Para la persona que critica las bicis por no tener seguro:
1. Pueden tener seguro.
2. si circulan mal, no es culpa de la bici sinó de la persona que hace un mal uso.
3. Los coches tienen muchas infraestructuras que cuestan mucho dinero y por eso pagan tantos impuestos. (las bicis no necesitan tanta infraestructura ni generan enfermedades, ni tasas de accidentes graves como los coches.)
4. los coches aparcan en la calle, ocupando un gran espacio que es de todos.
5. los coches tb van contradirecció, por calles peatonales, se aparcan en la acera... (sus conductores) y ocupan mucho más que una bici
El coche (no eléctrico) contamina: CON- TA- MI-NA.

 
11-07-2018
23:47
 
Jasan

Quitando el comentario de Rod que estoy totalmente de acuerdo y el de Quiko que tambien,solo puedo decir por todos los demás que supongo que estáis de broma,jajajaja es para flipar,ni el club del chiste...visca l'esport als espaís naturals I el btt!

 
11-07-2018
21:00
 
Montse

Desde luego, la falta que hacía un carril bici en una zona donde ya se podía pasar con ellas y caminando. Para que asfalto. Desde luego las vistas desde la calle Mallorca han empeorado bastante.

 
11-07-2018
19:29
 
Pedro

Por lo que se ve esta alcaldesa no sabe lo que nos cuesta pagar impuestos, pues despilfarra nuestro dinero de manera muy fácil. Debería utilizarlo en tener una ciudad atractiva y limpia que es lo que necesitamos.

 
11-07-2018
19:17
 
Paquita

Las bicis, deben pagar impuestos!!!! Y deben respetar las señalizaciones como cualquier coche o motocicleta , cosa que no hacen. La zona peatonal es peligrosa para los viandantes, pues pasan a toda hostia. La policía hace la vista gorda. Es inadmisible!!!!!! Y encima el ayuntamiento se gasta ahora 76.000 €, más lo que ya se ha gastado en hacer unos carriles que no utilizan. Vaya, indignación es lo que tenemos.

 
11-07-2018
19:02
 
Rod

Yo que tengo bici, también estoy cansado de las mierdas y las meadas de los perros y también mis impuestos van para limpiar la porqueria que dejan los demás.
Y tengo coche así que también pago los mismos impuestos.

 
11-07-2018
18:36
 
Dolors

Jo per carril bici entenc una via per anar d'un lloc a l'altre, a comprar, treballar, estudiar... al cinema o de festa si fa falta. Però el Torrent dels Alous? El parc de can Oriol?

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

18-10-2018

 

Rubí commemora el Dia Internacional del Càncer de Mama

Aquest divendres es commemora el Dia Internacional del Càncer de Mama. La ciutat se sumar(…)

Societat

18-10-2018

 

L'acord entre Ajuntament i Sorea evita el tall d'aigua a gairebé 200 famílies

El conveni entre l'Ajuntament i Sorea ha permès que 191 famílies en situació de vulnera(…)

Societat

18-10-2018

 

Un rubinenc roba una furgoneta a l'Hospitalet i acaba detingut per conduir begut, drogat i en direcció contrària a la C-16

El jutjat de Berga ha decretat presó per a un conductor, de 30 anys i veí de Rubí, que (…)

Esports

15-10-2018

 

Una setantena de rubinencs participen de la iniciativa "Cims per la llibertat"

Aquest dissabte, 13 d'octubre una setantena de rubinencs han participat en l'acció "Cims(…)
 
 

100 anys del tren a Rubí

La ciutat reviu l'arribada del ferrocarril l'any 1918

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!