L'Ajuntament de Rubí posarà en marxa una plataforma de licitació electrònica a l'abril

Amb això, s'adapta el procediment a la legislació actual

La plataforma estarà operativa a l'abril
La plataforma estarà operativa a l'abril | Ajuntament de Rubí
Redacció
22 de març del 2019
Actualitzat a les 10:32h
L'Ajuntament de Rubí treballa en la posada en marxa d’una plataforma electrònica de licitació pública, amb l’objectiu de facilitar els tràmits de contractació pública en procediments Oberts no harmonitzats, Simplificats i Super simplificats.

Amb això, els tràmits i gestions es podran fer més ràpid i es fa un pas més en l'apropament de l'administració a la ciutadania i la seva modernització, i s'adapta el procediment a la legislació actual, que requereix incorporar el format electrònic en la contractació pública.

Aquest servei suposarà un benefici tant per als usuaris com per l'administració, ja que suposa un estalvi de temps i diners, i millorarà la concurrència i participació del teixit empresarial. La seu de licitació elecrònica començarà a funcionar el mes d'abril.

En el procés d'implementació de la plataforma de licitacions electròniques es preveu incorporar progressivament totes les modalitats de contractació, integrant en una segona fase els procediments subjecte a regulació harmonitzada i altres modalitats excloses inicialment.

La plataforma s'ha contractat amb l'empresa VORTAL, que compta amb un servei de suport tècnic al licitador. Un cop entri en funcionament, es farà una jornada informativa per donar a conèixer l'ús de la plataforma a les empreses.

Per a qualsevol dubte, aclariment o assessorament  sobre el funcionament del servei es podrà contactar directament amb el servei d’atenció al client de VORTAL al telèfon 902020290, de dilluns a divendres de 9h a 19h, o bé a través del correu info@vortal.es .
També hi ha disponible l’adreça de correu electrònic corporatiu contractació@ajrubi.cat per resoldre qualsevol qüestió relacionada amb la licitació electrònica dels expedients.