L'artista Spok Brillor omple de colors les piscines abandonades de Castellnou

L'antiga "platja del Vallès" ha estat l'escenari de la interpretació d'una Nike Air Max 90 per la campanya publicitària de Foot District

Les piscines de Castellnou han estat l'escenari de l'últim spot publicitari de Foot District
Les piscines de Castellnou han estat l'escenari de l'últim spot publicitari de Foot District | Foot District
29 d'agost del 2019
Actualitzat a les 12:47h
Les antigues piscines de la urbanització de Castellnou, conegudes anys enrere com la platja del Vallès per la gran afluències de públic que tenien, constitueixen un escenari fantasmagòric per rodar curtmetratges, anuncis publicitaris i videoclips. 

En aquesta ocasió l'artista urbà Spok Brillor, juntament amb la botiga de vambes Foot District, han creat una obra d'art gegant que representa la nova versió de la silueta de la Nike Air Max 90, inspirada en la clàssica Viotech. A més, durant el procés de creació de l'obra, un equip dirigit per Blas Egea ha enregistrat amb drones, càmeres i time-elipse des de l'arribada a la localització fins a la presentació final de l'obra. És així, doncs, com les piscines de Castellnou han estat l'escenari del darrer spot publicitari de Foot District.

Spok Brillor és un artista internacionalment conegut i un dels exponents més importants de l'art urbà de l'estat espanyol. El seu art està present a països d'arreu del món com Mèxic, Miama, Buenos Aires i Hong Kong, entre d'altres, i les seves obres han estat exposades a espais tan emblemàtics com el museu Tate Modern de Londres. És per això que Foot District va apostar per Brillor per crear aquesta obra, que reuneix els dos mons de l'artista: el grafiti i la pintura.

Una vegada més, gràcies als vídeos que s'enregistren a aquest espai, es pot veure el mal estat de conservació dels vestuaris, les escales i el vas d'una piscina que va arribar a reunir més de 4000 visitants diaris a la dècada dels 70.