29
d'abril
del
2020
Actualitzat
a les
18:51h
L'Associació d'Adjudicataris del Mercat Municipal de Rubí, formada per tots els paradistes que tenen el seu negoci a l'equipament municipal, ha estrenat logotip aprofitant l'aturada de les dinamitzacions que fan habitualment.
L'entitat és l'encarregada d'organitzar totes les activitats que es duen a terme dins l'espai - de vegades també fora - i de col·laborar amb altres entitats, escoles o festes tradicionals, i fins ara s'havia identificat amb el logotip que l'Ajuntament va encarregar per l'edifici.
El logo ha estat encarregat a un dissenyador local, i a partir d'ara il·lustrarà tota la cartelleria, les xarxes socials i la pàgina web. La voluntat del creador és que el logotip parli "de proximitat, de producte fresc, de salut i del tracte personal".
L'entitat és l'encarregada d'organitzar totes les activitats que es duen a terme dins l'espai - de vegades també fora - i de col·laborar amb altres entitats, escoles o festes tradicionals, i fins ara s'havia identificat amb el logotip que l'Ajuntament va encarregar per l'edifici.
El logo ha estat encarregat a un dissenyador local, i a partir d'ara il·lustrarà tota la cartelleria, les xarxes socials i la pàgina web. La voluntat del creador és que el logotip parli "de proximitat, de producte fresc, de salut i del tracte personal".