Rubí recapta més de 4.000 euros per «La Marató» de TV3

L'edició d'enguany, dedicada a la Covid-19, supera els 10 milions d'euros

Els presentadors de «La Marató»
Els presentadors de «La Marató» | TV3
Redacció
21 de desembre del 2020
Actualitzat el 22 de desembre a les 9:38h
Rubí ha tancat la jornada de La Marató de TV3, que enguany s'ha dedicat a la investigació de la Covid-19, amb més de 4.000 euros recaptats a través de diverses iniciatives organitzades per entitats, centres educatius i comerços.

Algunes iniciatives ja es van posar en marxa fa mesos: per exemple, la venda de llibres solidaris a la Biblioteca, a l'octubre, ha aconseguit recaptar 300 euros; i al CAP Sant Genís es van recollir donacions durant la campanya de vacunació de la grip, amb un total de 420 euros recollits. La merceria Tot Labors, amb la seva manta de patchwork, ha aconseguit 960 euros de la venda de butlletes del sorteig.

Una de les activitats més esperades per La Marató, coincidint amb el programa televisiu, ha estat La Marató de Contes, organitzada per La Xarxa, que ha aconseguit reunir 800 euros.

La pastisseria La Tata ha recollit més de 400 euros amb la venda de galetes solidàries.

Pel que fa als centres educatius, l'escola Montessori ha desenvolupat projectes de treball al voltant del virus, dels quals n'ha sorgit la creació de salvaorelles per mascaretes. Amb la seva venda han aconseguit recaptar 240 euros.

L'escola Montserrat ha produït un vídeo amb la cançó d'enguany de La Marató, Serem més forts, i han recollit donatius per la causa a les entrades i sortides de l'escola, arribant a un total de 406 euros.



L’alumnat de l’institut L’Estatut ha buscat donacions a través de l’elaboració de cartells i vídeos que han fet arribar a la comunitat educativa. Finalment, l’escola Maristes ha participat al concurs Pinta La Marató i han posat en marxa la venda de llapis i xapes amb el seu disseny. Amb aquesta proposta, el centre ha reunit 1.025,21 euros.