L'Espai Expositiu Antiga Estació de Rubí acull, a partir d'aquest dijous, una trentena de quadres d'alumnes del taller d'Anna Tamayo. En aquesta ocasió, són obres inspirades en l'artista surrealista Remedios Varo. Són pintures de temàtica diversa, entre les quals hi ha una dotzena de treballs que documenten el Rubí d'abans i d'ara.
La mostra es podrà visitar fins al 31 d'octubre en l'horari habitual de l'equipament: dijous, divendres i dissabtes d'11 a 14 h i de 17 a 20 h, i diumenges i festius, d'11 a 14 h.
Nascuda a Anglès el 1908, Remedios Varo és un dels grans exponents del surrealisme català. Va estudiar a Madrid i posteriorment va treballar a Barcelona, París i Mèxic, on es va instal·lar definitivament el 1941. La seva obra destaca per la barreja de ciència i misticisme, donant especial protagonisme a la figura femenina.
El Rubí d'abans i d'ara, present a la nova exposició de l'Antiga Estació
La mostra, inspirada en l'obra de Remedios Varo, es pot veure fins al 31 d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de setembre de 2021 a les 12:01
Actualitzat el 09 de setembre de 2021 a les 12:04
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Festa Major de Rubí 2025: programa i activitats
-
Cultura i mitjans Una exposició a Rubí explica la cuina catalana de la Segona República
-
Cultura i mitjans Revetlla de Sant Joan a Rubí 2025: música i foc
-
Cultura i mitjans Un veí de Rubí dirigeix una obra de teatre contra el patriarcat i el privilegi blanc
-
Cultura i mitjans Rubí es prepara per al 12è Festival de Blues
-
Cultura i mitjans Arriba la novena edició del festival Teatre sense Teatre de Rubí