Durant la 21a edició dels premis Enderrock 2019, celebrada el passat dijous a l'Auditori de Girona, una vintena d'artistes catalans van rebre el seu reconeixement, entre ells el terrassenc Lildami (Damià Rodríguez), un dels cantants de trap en català de referència en l'actualitat, i el rubinenc Sr.Chen (Martí Mora), amb el Premi Enderrock a Millor disc de hip-hop i músiques urbanes.
El premi l'han guanyat amb el treball 10 vos guard, un disc del 2018 de Lildami que compta amb la col·laboració de Sr.Chen en moltes de les seves cançons.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y9N4KipFLXQ[/youtube]
Recordem que aquesta no és la seva última producció. Fa un mes i mig els artistes van treure al mercat el nou álbum Flors mentre visqui amb col·laboracions de Oques Grasses, Manel, La Sra Tomassa, Su i Dorian.
El rubinenc Sr.Chen i Lildami guanyen el Premi Enderrock a Millor disc de hip-hop i músiques urbanes
"10 vos guard" és el treball guardonat del terrassenc Lildami amb la col·laboració de Sr.Chen
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2019 a les 09:45
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Un veí de Rubí dirigeix una obra de teatre contra el patriarcat i el privilegi blanc
-
Cultura i mitjans Rubí es prepara per al 12è Festival de Blues
-
Cultura i mitjans Arriba la novena edició del festival Teatre sense Teatre de Rubí
-
Cultura i mitjans L’Escola d’Art i Disseny edRa de Rubí dedica una exposició a la ceràmica
-
Cultura i mitjans El jazz de Manel Cheniti arriba a Rubí
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres