Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya reforçarà el servei de trens a la línia Barcelona-Vallès aquest diumenge, 23 d'abril, amb motiu de la Diada de Sant Jordi.
Així, entre les 10h i les 15h es doblaran els trens de les línies S1 i S2: de 3 per hora passaran a 6 per hora. Pel que fa a la tarda, i fins a les 21h, hi haurà 10 trens per hora i sentit entre Plaça Catalunya i Terrassa i Sabadell.
Per altra banda, el Departament de Cultura commemora el centenari del naixement de Josep Vallverdú, autor de ficció infantil i juvenil; i el quart centenari de la mort del Rector de Vallfogona, primer poeta en llengua catalana, i es batejaran dos trens amb els noms d'aquests autors.
Un altre tren serà batejat amb el nom de Rosa Sensat, a proposta del Departament d'Educació, amb motiu del 150è aniversari del seu naixement. Sensat va ser mestra i defensora de la renovació pedagògica i l'educació de les dones, i va participar en el moviment feminista a principis del segle XX, treballant per difondre els principis de la Nova Escola.
FGC reforça el servei de trens per Sant Jordi
Hi haurà sis trens per hora i sentit durant el matí, i 10 per hora a la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’abril de 2023 a les 09:29
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta
-
Cultura i mitjans «La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
-
Cultura i mitjans Les pel·lícules que pots veure al cinema a la fresca de Rubí
-
Cultura i mitjans Festa Major de Rubí 2025: programa i activitats
-
Cultura i mitjans Una exposició a Rubí explica la cuina catalana de la Segona República