Aquesta tarda, la llibreria El Racó del Llibre acollirà la presentació de la nova novel·la de Jordi Campoy, La noia del violoncel, amb un format original.
La noia del violoncel és la història de l'Anne, una jove violoncel·lista de la London Symphony Orchestra, que un bon dia sent un soroll estrany dins de la funda del seu instrument i hi troba un objecte que la durà a descobrir els seus orígens, lligats a la Barcelona dels anys 70 i un nen que vol tocar el violoncel.
Campoy estarà acompanyat de l'escriptora rubinenca Gracia Pérez, que s'encarregarà de la presentació del llibre; i a continuació l'actriu Elisenda Gutés farà la lectura d'uns quants fragments de la novel·la.
Per cloure l'acte de presentació, el propi Jordi Campoy i Miquel Felip, membre del Quartet Calders, oferiran un petit concert de piano i violoncel.
La presentació començarà a les 19.30h.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=c18UdSCeV8Q[/youtube]
Jordi Campoy presentarà «La noia del violoncel» amb un concert a El Racó del Llibre
L'autor del llibre també és pianista i compositor
Publicat el 20 de setembre de 2019 a les 14:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
Una xerrada musical porta els orígens del blues a Rubí
-
Cultura i mitjans
Tocs de Sant Roc 2025: programa i horaris
-
Cultura i mitjans
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta
-
Cultura i mitjans
«La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans
Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
-
Cultura i mitjans
Les pel·lícules que pots veure al cinema a la fresca de Rubí
