El proper dimecres, 18 de setembre, la llibreria Lectors, al tren! ha organitzat una sessió d'audició de contes amb la contacontes Sherezade Bardagí.
En aquesta ocasió, Sherezade explicarà un seguit de contes editats per l'editorial Joventut, com per exemple Com ser un lleó o Panxa de balena.
Sherezade es dedica professionalment a ser contacontes després d'apassionar-s'hi durant la seva estada a Santiago de Compostel·la, on va cursar un any de la universitat gràcies a una beca, i va conèixer narradors tant professionals com novells.
Pel què fa als contes, l'editorial Joventut és una de les editorials que es troben a la llibreria Lectors, al tren! i compta amb un ampli ventall de llibres infantils.
Lectors, al tren! organitza un contacontes el proper dimecres
La contacontes Sherezade llegirà contes de l'Editorial Joventut
Publicat el
12 de setembre de 2019 a
les 11:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
Una xerrada musical porta els orígens del blues a Rubí
-
Cultura i mitjans
Tocs de Sant Roc 2025: programa i horaris
-
Cultura i mitjans
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta
-
Cultura i mitjans
«La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans
Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
-
Cultura i mitjans
Les pel·lícules que pots veure al cinema a la fresca de Rubí
