Ahir al vespre es va presentar la programació d'estiu de TV3, en un programa especial en què es va aprofitar per donar a conèixer, també, la que serà la cançó d'estiu de la cadena pública.
Doncs bé, el tema escollit enguany és Anorac, composat pel cantant de trap Lildami, juntament amb els seus inseparables Emotional Goku i el rubinenc Sr. Chen.
Aquest ha estat un any d'èxits per a Lildami, Emotional G. i Sr.Chen, que cada cop acumulen més actuacions i el mes de març van ser els guanyadors del Premi Enderrock al Millor disc de Hip Hop i Músiques Urbanes.
Podeu sentir com sonarà la cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio en aquest enllaç.
Lildami, amb Emotional Goku i el rubinenc Sr. Chen, autors de la Cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio
"Anorac" és la cançó que posarà ritme a l'estiu de la cadena pública
ARA A PORTADA
-
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta Bernat Castanyer
-
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau» Redacció
-
Publicat el 04 de juliol de 2019 a les 17:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans «La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
-
Cultura i mitjans Les pel·lícules que pots veure al cinema a la fresca de Rubí
-
Cultura i mitjans Festa Major de Rubí 2025: programa i activitats
-
Cultura i mitjans Una exposició a Rubí explica la cuina catalana de la Segona República
-
Cultura i mitjans Revetlla de Sant Joan a Rubí 2025: música i foc