L'Orquestra Simfònica del Vallès (OSV) celebrarà el Festival de valsos i danses amb una gira per nou municipis catalans, amb una desena de concerts, entre el 19 de desembre i el 10 de gener. A Rubí, l'OSV actuarà el dia 30 de desembre.
La funció, dirigida per Xavier Puig, i que comptarà amb les sopranos Júlia Farrés-Llongueras i Irene Mas Salom, combina els clàssics valsos de la família Strauss amb la sarsuela catalana d'Amadeu Vives, Nicolau Manent, Felip Caparrós i Eduard Tolrà.
Els concerts començaran el 19 de desembre al Palau de la Música Catalana, i continuaran per Sant Esteve al Centre Cultural de Terrassa, el 27 de desembre a l'Auditori Enric Granados de Lleida i el 30, al teatre municipal La Sala de Rubí.
L'1 de gener l'OSV actuarà al Teatre Casino Ceretà de Puigcerdà, el 2 i 3 de gener al teatre La Faràndula de Sabadell, el 4 al teatre Fortuny de Reus i el 8 a l'Atlàntida de Vic. El 10 de gener tancarà la gira a Can Massallera, a Sant Boi de Llobregat.
A més del Festival de valsos i danses, l'Orquestra continua representant La Flauta Màgica (el 20 de desembre al Palau), El trencanous de Txaikovski (25 de desembre i 6 de gener) i el Concert d'Any Nou (1 i 2 de gener).
L'Orquestra Simfònica del Vallès portarà el Festival de valsos i danses a nou municipis
A Rubí, l'OSV oferirà el seu concert el 30 de desembre
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de desembre de 2020 a les 09:30
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Arriba la novena edició del festival Teatre sense Teatre de Rubí
-
Cultura i mitjans L’Escola d’Art i Disseny edRa de Rubí dedica una exposició a la ceràmica
-
Cultura i mitjans El jazz de Manel Cheniti arriba a Rubí
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones