Una intensa pluja va obligar a suspendre la programació de Festa Major d'ahir al vespre, inclòs l'espectacle Danses emblemàtiques de l'Esbart Dansaire de Rubí, l'acte central de la celebració del centenari de l'entitat.
Segons ha pogut saber RubiTV.cat, l'espectacle s'ha reprogramat per aquesta mateixa nit, a les 22h. Les persones que ja tenien l'entrada hi poden anar fent servir la mateixa que havien reservat. Cal recordar que, en cas de no poder-hi assistir avui, les entrades es poden alliberar enviant un correu electrònic a la.sala@ajrubi.cat.
Tota la resta d'activitats que es van suspendre, com el concert de Búhos o el concurs Rubí Té Talent encara no tenen data prevista.
Reprogramada per aquest vespre l'actuació de l'Esbart Dansaire de Rubí
Una forta tempesta va obligar a suspendre l'actuació quan feia pocs minuts que havia començat
ARA A PORTADA
-
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta Bernat Castanyer
-
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau» Redacció
-
-
Alerta científica: els boscos europeus perden un terç de la capacitat de captar CO2 Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 30 de juny de 2023 a les 10:17
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans «La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
-
Cultura i mitjans Les pel·lícules que pots veure al cinema a la fresca de Rubí
-
Cultura i mitjans Festa Major de Rubí 2025: programa i activitats
-
Cultura i mitjans Una exposició a Rubí explica la cuina catalana de la Segona República
-
Cultura i mitjans Revetlla de Sant Joan a Rubí 2025: música i foc