Me llamo Violeta és un documental dirigit per David Fernandez de Castro y Marc Parramon que segueix les vides de dos joves transgènere. Un d'ells és el rubinenc Alan Montoliu, que es va suïcidar l'any 2015 després de patir assetjament a l'institut. Els pares del jove, Esther i Xavi, formen part del repartiment del documental. L'altra protagonista és Violeta, filla de l'actor de cinema per adults Nacho Vidal i Franceska Jaimes, que va començar la seva transició als 6 anys i que, a diferència d'Alan, està tenint un trànsit relativament plàcid.
Al llarg del film també apareixen testimonis com Carla Antonelli, primera diputada transsexual de l'Assemblea de Madrid, i Silvia Reyes, la qual va patir repressions durant el franquisme i la incomprensió de la societat durant la transició.
El documental, produït per Mediapro i Polar Star Films, ha estat seleccionat pel Festival de Cinema de Màlaga que ha començat avui, 15 de març, i finalitza el dissabte 23. Concretament, Me llamo Violeta s'estrenarà el divendres 22 de març a les 17.30 h.
[vimeo]240976196[/vimeo]
S'estrena el documental que posa sobre la taula el cas d'Alan Montoliu
Cultura i mitjans
"Me llamo Violeta", que tracta el transgènere, s'estrena en el Festival de Cinema de Màlaga que comença avui
ARA A PORTADA
-
Política Aliança tanca en fals la crisi a Rubí: set militants suspesos no saben res del seu expedient Lluís Girona Boffi
-
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
Ciutats L'electrificació surt a compte: una flota de busos 0 emissions permetrà estalviar 66 milions d’euros a TMB Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Tren Orbital: cinc fases, 23 noves estacions i 5.200 milions a càrrec de l’Estat Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
15 de març de 2019 a
les 10:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
Don Omar actuarà a Barcelona aquest estiu: s'obri la venda d'entrades el 2 de març
-
Cultura i mitjans
Una xerrada musical porta els orígens del blues a Rubí
-
Cultura i mitjans
Tocs de Sant Roc 2025: programa i horaris
-
Cultura i mitjans
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta
-
Cultura i mitjans
«La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans
Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
