El festival de teatre de petit format organitzat per Rubí Jove, Lluita al microteatre, tindrà lloc els dies 15 i 16 de desembre a l'Espai Jove Torre Bassas, on es representaran simultàniament vuit obres de vuit companyies juvenils.
Les obres d'aquesta tercera edició estan dedicades a les lluites socials de la història de la humanitat i les representaran els membres de les companyies de teatre Deku Produccions, Ensemble, Fata Morgana, Microexplicarte, Escena 13, Ojo Peligro, Rebellatorum i Tiamat Teatre.
Les funcions es podran veure el dissabte 15 a les 20 hi i a les 21 h, i el diumenge 16 a les 18 h i a les 19 h. Les entrades es poden obtenir anticipadament a la pàgina de l'esdeveniment.
Torna el festival jove de microteatre de Rubí
L’espai Jove Torre Bassas acollirà la tercera edició d’”Addictes al microteatre”, aquest cap de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de desembre de 2018 a les 09:00
Actualitzat el 13 de desembre de 2018 a les 09:57
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Un veí de Rubí dirigeix una obra de teatre contra el patriarcat i el privilegi blanc
-
Cultura i mitjans Rubí es prepara per al 12è Festival de Blues
-
Cultura i mitjans Arriba la novena edició del festival Teatre sense Teatre de Rubí
-
Cultura i mitjans L’Escola d’Art i Disseny edRa de Rubí dedica una exposició a la ceràmica
-
Cultura i mitjans El jazz de Manel Cheniti arriba a Rubí
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres