[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2RtH0RGaeik[/youtube]
El 21 de juny de 1970 obria portes a Cerdanyola del Vallès la que va arribar a ser una de les discoteques més grans d'Europa, el drac Roig. Situada a l'avinguda Primavera, va ser producte del replantejament urbanístic que va viure Cerdanyola als anys 60, i que va reconvertir diversos barris de la ciutat, llavors rurals, en grans espais amb edificis alts, com és el cas de Fontetes.
Amb 2.000 metres quadrats i capacitat per a 1.500 persones, es va convertir en un referent. Per la pista hi van passar grans de l'època, com Mecano, Miguel Ríos, Camilso Sesto, Lluís Llach, Nino Bravo o Los Pecos.
VÃDEO Així era el Drac Roig, una de les discoteques més importants del Vallès i d'Europa
Va ser epicentre d'activitat cultural entre els anys 70 i 90 a Cerdanyola del Vallès | Es va enderrocar i avui dia s'hi aixeca un centre comercial en el seu lloc
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’abril de 2019 a les 14:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Una xerrada musical porta els orígens del blues a Rubí
-
Cultura i mitjans Tocs de Sant Roc 2025: programa i horaris
-
Cultura i mitjans Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta
-
Cultura i mitjans «La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
-
Cultura i mitjans Les pel·lícules que pots veure al cinema a la fresca de Rubí