[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9PIchLdkiT8[/youtube]
Diego de Rubeo ha presentat aquest mes d'octubre el seu nou tema, Millón de estrellas, una cançó d'estil flamenc i el videoclip de la qual ha estat rodat íntegrament a Rubí. Des del seu llançament, el passat dia 9, el vídeo acumula gairebé 20.000 visites.
El cantant rubinenc és un apassionat de la música des de petit, i fa deu anys va ser l'encarregat de gravar i cantar l'himne del club CF Juventud 25 de septiembre. El 2011 va crear, amb un grup d'amics, el grup musical Cosecha, del qual era el compositor de la música i les lletres.
Ara, Diego de Rubeo està "bolcat en la dedicació al món de la música", i en associació amb la productora musical local Essentia Beyond Music, ha publicat aquest nou senzill que ara presenta en societat.
VÍDEO Diego de Rubeo presenta el seu nou tema «Millón de estrellas»
Cultura i mitjans
El videoclip de la cançó ha estat rodat íntegrament a Rubí
ARA A PORTADA
-
Política Aliança tanca en fals la crisi a Rubí: set militants suspesos no saben res del seu expedient Lluís Girona Boffi
-
Ciutats L'electrificació surt a compte: una flota de busos 0 emissions permetrà estalviar 66 milions d’euros a TMB Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Tren Orbital: cinc fases, 23 noves estacions i 5.200 milions a càrrec de l’Estat Arnau Urgell i Vidal
-
-
Economia Ja es pot pagar amb Bizum a les botigues físiques: el pas a pas per saber com funciona Redacció
Publicat el
23 d’octubre de 2020 a
les 13:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
Don Omar actuarà a Barcelona aquest estiu: s'obri la venda d'entrades el 2 de març
-
Cultura i mitjans
Una xerrada musical porta els orígens del blues a Rubí
-
Cultura i mitjans
Tocs de Sant Roc 2025: programa i horaris
-
Cultura i mitjans
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta
-
Cultura i mitjans
«La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans
Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
