Segons dades de l'Observatori del treball de la Generalitat de Catalunya, Rubí ha començat el 2020 amb una taxa d'atur del 12,47%, per sobre dels registres del Vallès Occidental, que presenta una taxa mitjana del 10,97%: 49.477 persones aturades. Concretament, a la ciutat de Rubí, un total de 4.513 persones han començat l'any sense feina.
El municipi vallesà se situa en quarta posició quant a percentatge d'atur entre les ciutats de la comarca, només superada per Montcada i Reixac (12,63%), Ripollet (13,07%), Rellinars (13,95%) i Badia del Vallès (17,85%).
Els percentatges més baixos de la comarca els presenten Matadepera, amb un 4,82%, Sant Cugat del Vallès (6,25%) i Sant Quirze del Vallès, amb un 7,04% de població activa en situació d'atur, mentre que les dues capitals vallesanes, Terrassa i Sabadell, presenten una taxa d'atur del 12,27% i 11,85% respectivament.
Rubí inicia el 2020 per sobre de la taxa mitjana d'atur del Vallès Occidental
La ciutat rubinenca presenta una taxa d'atur del 12,47%, una taxa superada per tan sols quatre municipis de la comarca
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de febrer de 2020 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques