L'aler rubinenc Sergi Martínez ha renovat aquest divendres amb al FC Barcelona fins l'any 2025, i la pròxima temporada jugarà cedit al Bàsquet Girona de Marc Gasol, després de jugar les tres últimes temporades al primer equip blaugrana.
Martínez, que ara té 24 anys, es va formar a les categories inferiors del Barça i al 2020-2021 va entrar en la dinàmica del primer equip. En els tres anys ha jugat 82 partits.
Martínez ha expressat el seu "orgull" d'entrar a formar part del Bàsquet Girona, a qui ha definit com "un gran equip". "Per mi és una oportunitat per fer créixer el projecte i també professionalment com a jugador", ha declarat.
Sergi Martínez se'n va cedit al Bàsquet Girona
El de Rubí ha renovat amb el Barça fins l'any 2025
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2023 a les 15:28
Actualitzat el 28 de juliol de 2023 a les 15:36
Et pot interessar
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra