1 de 10
inspecció laboral

ERC denuncia la falta de mesures de seguretat dels pintors de la coberta del Mercat

L'alcaldessa de Rubí va compartir unes imatges en què se'ls veia treballant sense cap protecció

Les imatges compartides per l'alcaldessa de Rubí a Instagram | IG/Ana María Martínez
per Marta Casas, 19 de juliol de 2022 a les 19:41 |
Aquest article es va publicar originalment el 19 de juliol de 2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Esquerra Republicana de Rubí va presentar la setmana passada una denúncia a la Inspecció de Treball arran d'unes imatges que va compartir l'alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez, d'uns operaris pintant la teulada del Mercat municipal sense cap protecció.
 


Així ho va anunciar la formació a través del seu compte de Twitter, després d'haver vist les imatges al compte d'Instagram d'Ana María Martínez, que compartia l'inici dels treballs a la coberta del Mercat "per millorar la sensació tèrmica a l'interior de l'equipament municipal, tant a l'estiu com a l'hivern".

El grup municipal, a més, adreçarà una pregunta al ple d'aquest dijous, mentre que l'Ajuntament de Rubí encara no s'ha pronunciat al respecte. 


Hi haurà ampliació

 

Participació