rubí empresa

La Xarxa Rubí Empresa impulsa la cultura digital

Ha comptat amb testimonis del Banc Sabadell i de Grifoll

per Redacció, 10 de juliol de 2019 a les 09:30 |
La sessió de grup sobre cultura digital a la Masia de Can Serra | Ajuntament de Rubí
Aquest dimarts s'ha dut a terme, a la MAsia de Can Serra, la primera sessió de grup de l'any de la Xarxa Rubí Empresa, que s'ha titulat Cultura digital: punts en comú entre grans empreses i PIMES. La sessió ha comptat amb la presència de 25 organitzacions.

Ja fa cinc anys que, a través de l'Oficina de Serveis a l'Empresa (OSE) es va crear la Xarxa Rubí Empresa, i ha aconseguit generar un alt nivell de fidelitat entre les organitzacions que en formen part, ja que el consideren un excel·lent espai de debat i aprenentatge.


La sessió d'aquest dimarts, que és la primera de dues, i que ha estat dinamitzada per Imma Pérez, directora de Nottopic, ha comptat amb Ming-ya Wang, del departament de Planificació Estratègica de Persones i Analytics de Banc Sabadell, i Mateo Hilderink, responsable de màrqueting del Grup Grifoll.

Wang ha explicat el model de gestió de dades per al desenvolupament del talent de la seva empresa, posent l'accent en les polítiques de Recursos Humans com a punt de trobada entre l'humanisme i la tecnologia. Per la seva banda, Hildering ha explicat l'experiència de Grifoll - una de les primeres empreses a sumar-se a la Xarxa l'any 2014 - en màrqueting i vendes en entorns digitals.

 

Participació