Cerdanyola convoca plans d'ocupació per contractar 21 persones

Els perfils dels llocs de treball a cobrir són 14 agents cívics, una persona coordinadora d’obra i sis persones digitalitzadores

Agents cívics a Cerdanyola
Agents cívics a Cerdanyola | Ajuntament de Cerdanyola
Redacció
25 de juliol del 2019
L’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, a través del Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica promou la contractació de 21 persones durant 4 mesos. Les persones contractades seran 8 agents cívics/ques d’entre 16 i 25 anys, 6 agents cívics/ques, preferentment, majors de 45 anys, una persona coordinadora d’obra major de 45 anys i 6 persones digitalitzadores.

Les persones participants han de complir els següents criteris:

- Persones que compleixin amb els requisits que marca cada una de les ofertes publicades. Les característiques de les ofertes es poden consultar a l’Oficina de Treball de la Generalitat de Cerdanyola, al Portal Feina Activa de la Generalitat, al web i/o al taulell d’anuncis del Servei de Treball Cerdanyola Oberta i al taulell d’anuncis.
- Persones en situació d'atur.
- Es prioritzarà persones que no hagin participat en un pla d'ocupació durant el 2018 o 2019.
- Es valorarà la formació específica en el lloc de treball o llocs similars mitjançant accions formatives acreditades.
- Es valorarà l’experiència laboral en relació a les tasques objecte de la selecció.
- Es valoraran les circumstàncies econòmiques, familiars i socials de les persones participants.
- Els candidats/es hauran d’aportar la documentació sol·licitada que acrediti tant l’experiència com la formació de la qual es disposa, així com la situació socioeconòmica.

Totes les persones interessades i que compleixin amb els requisits del programa, han de dirigir-se a l'oficina de Treball de la Generalitat (OTG) situada al carrer de Torras i Bages, 7 per inscriure’s a l’oferta desitjada abans del 30 de juliol. L’Oficina de Treball de la Generalitat derivarà a les persones inscrites al Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica en una data i hora acordada. Prèvia contractació es farà un procés de selecció que constarà d’una prova de coneixements no eliminatòria i d’una entrevista personal.

Documentació a tenir en compte

Les persones candidates hauran d'aportar a l'inici del procés, un cop derivades al Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica; el DNI, el document d'inscripció com a demandants de feina DARDO, el currículum vitae, el document de vida laboral, les titulacions acreditatives de la formació realitzada i, en cas de disposar-ne, el carnet de família nombrosa, monoparental o de discapacitat superior al 33% del titular o familiar a càrrec.

En cas de ser necessari, el Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica sol·licitarà la documentació addicional que es consideri.