teixit comercial

La Tata i la fruiteria Montverd, guanyadors de les millors iniciatives comercials de l'any

La campanya "Rubí, on visc, on compro" compta enguany amb la col·laboració de la Finca Font del Ferro

per RubiTV.cat, 3 de desembre de 2019 a les 18:00 |
Els premiats a les millors iniciatives comercials d'enguany | Localpres
L'Ajuntament de Rubí va anunciar ahir els establiments guanyadors dels 5.000 euros de premi a les millors iniciatives comercials de l'any: La Tata i Montverd, que han estat escollits entre 10 establiments que s'han presentat als premis.

Aquestes ajudes es concedeixen per tal de fomentar la implantació de noves activitats comercials i l'emprenedoria, així com promoure l'ocupació de locals buits per tal de dinamitzar les diferents zones comercials de la ciutat i potenciar el comerç de proximitat.


La fruiteria Montverd, regentada per Rafael Montosa Salas, es va traslladar al carrer Maximí Fornés ocupant un local que feia anys que estava buit, i ofereix productes de comerç just. És un model de negoci que cuida la sostenibilitat, el reciclatge i la responsabilitat social amb proveïdors rubinencs.

Per la seva banda, l'establiment de rebosteria La Tata, al carrer Rafael de Casanovas, ha estat premiat per oferir un producte únic a la ciutat, que complementa amb diversos tallers i activitats paral·leles. Aquest establiment va néixer després de l'èxit que la seva propietària, Maria Ruiz, va aconseguir amb el seu blob Las recetas de la tata l'any 2013.


Tret de sortida a la campanya Rubí, on visc, on compro, amb un component social afegit
 

L'arbre de fusta elaborat per la Finca Font del Ferro Foto: Marta Casas



Com cada Nadal, els comerços de Rubí impulsen la campanya Rubí, on visc, on compro, per tal de promoure que els ciutadans efectuïn les seves compres a Rubí. Enguany la campanya vol ser un agraïment a la fidelitat dels clients, que s'expressarà a través de diversos elements comunicatius.

La campanya, com ha explicat l'alcaldessa, Ana Maria Martínez, té un vessant indentitari i que vol fomentar el sentit de pertinença a Rubí, a més de la vessant econòmica que realça l'oferta comercial de la ciutat. Però encara té un element afegit, de caire social, i és que els 172 establiments adherits a Comerç Rubí llueixen arbres de Nadal de fusta elaborats a l'empresa municipal Finca Font del Ferro.

Miquel Ortuño Anadon president de Comerç Rubí, ha insistit en el fet que la campanya de Nadal és la més important de l'any pels establiments comercials. "Rubí, On Visc, On Compro té molt sentit per nosaltres: ens diu que som una comunitat. Per aquesta campanya de Nadal hem organitzat activitats de dinamització i tenim els carrers molt ben decorats. Els comerciants de Rubí coneixem la nostra clientela i oferim un tracte personalitzat perquè al final són els nostres veïns i veïnes", ha dit.

 

Arxivat a:
Nadal 2019, Societat
Participació