Incidències

L'Ajuntament i Sorea treballen per compensar els afectats de les incidències en les factures de l'aigua

La concessionària de la gestió de l'aigua a Rubí revisarà els imports cas per cas per estudiar i resoldre individualment cada situació

per Rubitv.cat, 23 de setembre de 2020 a les 10:56 |
Una aixeta d'aigua oberta | ACN
Aquesta informació es va publicar originalment el 23 de setembre de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'Ajuntament de Rubí i la concessionària de la gestió de l'aigua a la ciutat, Sorea, treballen plegats en la revisió de les facturacions emeses durant el període de confinament decretat a causa de la pandèmia. 

Davant la impossibilitat de dur a terme lectures de comptadors a les mateixes vivendes de forma presencial durant el període de l'estat d'alarma, la companyia va cobrar una estimació de consum a cada contracte igual que al del mateix període de l'any anterior. La voluntat, segons l'empresa, aproximar-se al consum real i impactar el mínim als usuaris. 


Malgrat que en la majoria de casos les estimacions de consum han estat properes a la realitat, en alguns casos s'han produït desajustos o errors de càlcul en les factures. Així doncs, d'acord amb el consistori, Sorea revisarà en detall tota la facturació emesa per detectar i compensar qualsevol incidència que s'hagi produït pel sistema de facturació.

 

Arxivat a:
Societat, Rubí, factura, aigua, Sorea
Participació