L'OAC de Rubí reobrirà les portes de forma esglaonada després de detectar un cas de Covid-19

Tots els treballadors han passat aquesta setmana una prova PCR

L'oficina de l'OAC de Les Torres
L'oficina de l'OAC de Les Torres | Marta Casas
Rubitv.cat
25 de setembre del 2020
Actualitzat a les 16:33h
L'Ofincina d'Atenció a la Ciutadana (OAC) del centre de Rubí reobrirà les seves portes aquest proper dilluns després que l'Ajuntament dictaminés el seu tancament preventiu per la detecció d'un cas de Covid-19 a principis de setmana. Per ara, l'OAC de Les Torres continuarà tancada al públic.

Així doncs, les persones que tenien cita prèvia per la setmana vinent seran atesos com estava previst. El retorn a l'activitat presencial es farà de forma esglaonada i progressiu i només seran ateses les persones que hagin demanat cita prèvia amb antelació.

El servei seguirà l'horari habitual i les visites que han pogut ser ateses estan sent reprogramades pels propers dies. Aquesta setmana, tots els treballadors d'aquest servei han estat sotmesos a les proves de detecció PCR. 

A més, també s'ha anunciat amb la reobertura la implementació d'un servei de videoassistència que permet la realització de gestions a través de videotrucada, amb l'objectiu d'evitar els desplaçaments que no siguin imprescindibles. 

El personal de l’OAC contactarà amb les persones que tenen cita reservada i, en funció del motiu de la reserva, s’oferirà la possibilitat de fer la gestió a través de videotrucada. Si la persona interessada accedeix a aquesta modalitat, aquesta rebrà un correu electrònic amb la informació detallada dels passos a seguir, ja sigui per establir la connexió com també per descarregar o bé pujar la documentació necessària. 

El dia de la cita, el primer pas és la validació de la identitat del ciutadà o ciutadana. A partir d’aquí, comença l’acompanyament del personal de l’OAC a través dels tràmits i gestions que ha de fer la persona. El personal de l'Oficina ja ha rebut la formació necessària per a la posada en marxa del servei i durant els primers dies de funcionament rebrà el suport de l’empresa Floss, que ha estat l’encarregada de la implementació del sistema.