07
d'octubre
del
2020
L'Oficina d'Atenció a la Diversitat Funcional (OADF) obrirà, a partir de la setmana que ve, un nou punt d'atenció a les dependències municipals de la rambleta de Joan Miró, on també tenen la seva seu l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de Les Torres i el Sector 2 dels Serveis Socials.
El nou punt d'atenció amplia, així, el servei que ja s'oferia des de les oficines del carrer Prim, i estarà obert tots els dijous, de 9h a 14h, a partir del 15 d'octubre. Pel que fa a l'atenció al carrer Prim, l'horari d'atenció serà els dilluns, de 16h a 19h. Per rebre atenció presencial, és imprescindible sol·licitar cita prèviament al telèfon 637 83 10 56.
L'equip de l'OADF també ofereix atenció telefònica els dilluns de 16h a 19h i de dimarts a divendres de 9h a 14h. Igualment, respon consultes mitjançant el correu electrònic [email protected].
Aquest servei es va posar en marxa a principis de 2017, amb l'objectiu de donar una resposta centralitzada a les persones de Rubí que tenen diversitat funcional i a les seves famílies, i des de l'OADF se'ls informa, assessora i ajuda en la tramitació de recursos, prestacions i serveis.
Suport a les persones amb diversitat funcional durant el confinament
Durant el confinament, "es va demostrar que les persones amb diversitat funcional poden desenvolupar necessitats específiques i urgents", explica la regidora de Programes Socials, Yolanda Ferrer.
L'OADF va coordinar el recurs d'acompanyament per a menors de 21 anys i adultes amb poc suport familiar, va repartir pantalles facials i va fer diverses atencions: trucades de control a 38 persones i altres 72 a requeriment, 45 coordinadions i gestions, i set entrevistes presencials.
"Creiem que, en aquests casos, l'OADF els va prestar un bon suport", conclou Yolanda Ferrer.
El nou punt d'atenció amplia, així, el servei que ja s'oferia des de les oficines del carrer Prim, i estarà obert tots els dijous, de 9h a 14h, a partir del 15 d'octubre. Pel que fa a l'atenció al carrer Prim, l'horari d'atenció serà els dilluns, de 16h a 19h. Per rebre atenció presencial, és imprescindible sol·licitar cita prèviament al telèfon 637 83 10 56.
L'equip de l'OADF també ofereix atenció telefònica els dilluns de 16h a 19h i de dimarts a divendres de 9h a 14h. Igualment, respon consultes mitjançant el correu electrònic [email protected].
Aquest servei es va posar en marxa a principis de 2017, amb l'objectiu de donar una resposta centralitzada a les persones de Rubí que tenen diversitat funcional i a les seves famílies, i des de l'OADF se'ls informa, assessora i ajuda en la tramitació de recursos, prestacions i serveis.
Suport a les persones amb diversitat funcional durant el confinament
Durant el confinament, "es va demostrar que les persones amb diversitat funcional poden desenvolupar necessitats específiques i urgents", explica la regidora de Programes Socials, Yolanda Ferrer.
L'OADF va coordinar el recurs d'acompanyament per a menors de 21 anys i adultes amb poc suport familiar, va repartir pantalles facials i va fer diverses atencions: trucades de control a 38 persones i altres 72 a requeriment, 45 coordinadions i gestions, i set entrevistes presencials.
"Creiem que, en aquests casos, l'OADF els va prestar un bon suport", conclou Yolanda Ferrer.