1 de 10
atur

GRÀFIC | L'atur baixa a Rubí després de quatre mesos consecutius de pujada

Actualment el municipi registra un total de 5.681 aturats

per RubiTV.cat, 7 de maig de 2021 a les 13:00 |
Aquest article es va publicar originalment el 7 de maig de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

L'atur baixa a Rubí després de quatre mesos de pujada consecutius, ara sí, seguint la tendència de la resta de ciutats del Vallès Occidental i del conjunt del país. Així, el nombre d'aturats es torna a situar per sota dels que hi havia tot just fa un any, quan es van experimentar les crescudes més importants.


 
 
ATUR VALLÈS OCC

Infogram

Rubí tanca el mes d'abril amb 86 aturats menys que el mes de març, i un centenar menys que l'abril de l'any passat. El total de persones desocupades a la ciutat són 5.681, el que suposa una taxa del 15,08%, un punt i mig per sobre de la mitjana catalana.


Altres notícies que et poden interessar

​​​



​​​
 

 

Participació