L'Ateneu Municipal de Rubí acollirà aquest dimarts 27 d'abril, a les 19 hores, la presentació de l'últim llibre de l'exdiputat d'ERC Joan Tardà En defensa pròpia.
L'acte consistirà en una conversa entre l'autor del llibre i la número dos d'ERC a Rubí, Montse Soler. A En defensa pròpia (Editorial Pòrtic), amb pròleg d'Arnaldo Otegi, el republicà es rebel·la contra qui acusa ERC de "traïdoria".
L'esdeveniment, que comptarà amb l'acompanyament musical de Pep Picas, serà presencial als jardins de l'equipament i seguint totes les mesures anti-Covid. El grup municipal d'Esquerra recomana inscriure-s'hi prèviament escrivint a rubi@esquerra.cat.
[noticiadiari]2/214692[/noticiadiari]
Joan Tardà presentarà a Rubí el seu nou llibre «En defensa pròpia»
L'acte serà dimarts, 27 d'abril, a les 19h a l'Ateneu
ARA A PORTADA
-
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta Bernat Castanyer
-
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau» Redacció
-
Publicat el 26 d’abril de 2021 a les 10:00
Et pot interessar
-
Política Rubí aprova un pla d’inversions de 14,5 milions d’euros per executar fins al 2027
-
Política L'Ajuntament de Rubí aprova els pressupostos amb els vots del govern i l'abstenció d'ERC
-
Política Rubí rebutja la proposta de Sant Cugat de construir habitatges a l’antic camp de golf
-
Política Rubí desencalla la pacificació de l'avinguda de l'Estatut
-
Política Rubí avança cap a l'ampliació del CAP Sant Genís
-
Política Rubí no disposa del pla específic d’inundacions malgrat tenir un alt risc