Un total de 677 persones ha rebut l'alta de coronavirus a Catalunya en les darreres 24 hores, lleugerament per sota de les 785 del dia anterior, segons les dades que ha fet públiques Salut aquest dissabte. En total, 14.975 pacients de Covid-19 ja han rebut l'alta des de l'inici de la pandèmia.
Pel que fa als morts als hospitals catalans, s'ha produït un nou repunt. Si ahir divendres ja augmentava la xifra, després de dos dies continuats de descensos, aquest dissabte ho ha tornat a fer, amb 111 noves víctimes mortals, 11 més que el centenar exacte de divendres. A més, Salut ha informat de la mort per coronavirus de 96 avis de residències catalanes, ja sigui en hospitals o a la pròpia residència.
La dada no obstant, manté una certa tendència a l'estabilització al voltant dels 100 morts, lluny dels rècords negatius de la setmana passada, quan alguns dies s'havien superat amb escreix els 200 morts, i especialment lluny del rècord negatiu (272 víctimes) del 30 de març. En total, 3.442 persones han perdut la vida des que va arribar la pandèmia a Catalunya.
Quant als nous positius confirmats, se n'han registrat 1.043, per sota dels 1.257 del dia anterior. Des de l'inici de la pandèmia, el territori català ha sumat un total de 34.027 infectats, i 5.328 d'aquests són professionals sanitaris. Des de l'arribada de la pandèmia, 2.658 persones han estat ingressades de gravetat, i la xifra s'ha incrementat avui de 29.
[noticiadiari]2/199826[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198648[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
677 noves altes de coronavirus a Catalunya
El Departament de Salut informa de 1.043 nous positius
ARA A PORTADA
-
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta Bernat Castanyer
-
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau» Redacció
-

- Carles Bellsolà
- Excap d'Edició de Nació
Publicat el 12 d’abril de 2020 a les 08:30
Et pot interessar
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»