La Policia Local de Rubí ha dut a terme una campanya de controls de velocitat a determinades vies de la ciutat durant el mes de gener, que s'ha tancat amb 679 denúncies per excés de velocitat: 677 de caràcter administratiu i dos de tipus penal.
En concret, la primera campanya de l'any s'ha desenvolupat a les avingudes de l'Estatut, la Llana, Can Tapis, Can Sucarrats, Can Rosés i de l'Electricitat i al Camí Vell d'Ullastrell i els carrers Comopsitor Bizet i Luxemburg. Es tracta de vies on s'han detectat més infraccions en anteriors campanyes, i on s'hi han registrat més accidents relacionats amb l'excés de velocitat, a més de tenir en compte les demandes veïnals.
L'Ajuntament de Rubí recorda que la velocitat és un factor determinant tant del risc com de les conseqüències d'un accident de trànsit, ja sigui perquè es circula a una velocitat superior a la permesa com si és inadequada pel tipus de via.
679 denunciats en la primera campanya de controls de velocitat de l'any a Rubí
Els controls s'han dut a terme en punts on s'havien detectat més infraccions en anteriors campanyes
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de febrer de 2024 a les 18:16
Actualitzat el 21 de maig de 2024 a les 12:47
Et pot interessar
-
Societat L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment