Els treballadors d'Ipagsa han decidit ajornar la vaga indefinida, que havien previst iniciar aquest divendres, 18 de juny, a les 12 hores de la nit, davant l'avenç de les negociacions amb els representants de la multinacional Agfa, actual propietària de l'empresa.
La plantilla ha decidit postposar la convocatòria de la vaga com a gest de bona voluntat i així afavorir l'entesa amb Agfa, després del canvi d'actitud per part de la multinacional, que fins ara havia estat d'immobilisme i de manca de voluntat de negociació.
En els pròxims dies, doncs, els representants de la plantilla i el Col·lectiu Ronda, que els assessora, reprendran les converses amb Agfa per intentar arribar a un acord que permeti preservar els drets i els interessos dels treballadors.
L'expedient presentat per Agfa preveu l'extinció de 63 llocs de treball - 61 assalariats i 2 transportistes en règim d'autònoms.
Ajornen la vaga a Ipagsa per reprendre les negociacions amb Agfa
Societat
L'expedient presentat per la multinacional preveu l'extinció de 63 llocs de treball - 61 assalariats i 2 transportistes en règim d'autònoms
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Societat Tren Orbital: cinc fases, 23 noves estacions i 5.200 milions a càrrec de l’Estat Arnau Urgell i Vidal
-
-
Economia Ja es pot pagar amb Bizum a les botigues físiques: el pas a pas per saber com funciona Redacció
Publicat el
17 de juny de 2021 a
les 18:22
Actualitzat el
17 de juny de 2021 a les
18:56
Et pot interessar
-
Societat
Interrompuda l’R8 entre Rubí i Castellbisbal per incidència en la infraestructura
-
Societat
Bonadea, una de les millors opcions de cuidadors de persones grans a Rubí
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
