El consell d'administració de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) va aprovar el passat dijous, 19 de novembre, 14 convenis de sanejament, que suposaran una inversió de 2,5 milions d'euros arreu del territori, i també el conveni amb l'Ajuntament de Rubí per a l'obtenció dels terrenys per a les obres de rehabilitació del col·lector d'aigües residuals a Can Xercavins, per valor de 42.500 euros.
Aquest conveni ja havia estat aprovar l'octubre de l'any 2019, però abans de l'estiu es va anul·lar de mutu acord, segons ha explicat l'Ajuntament de Rubí a RubiTV.cat, i se n'ha signat un de nou amb termes diferents.
El nou conveni aporta els fons necessaris per fer les expropiacions. L'obra, que era objecte del conveni anterior, ara no es farà en el marc d'un conveni, sinó que el compromís és que serà assumida íntegrament per l'ACA.
[noticia]3881[/noticia]
Aprovat un nou conveni per a la rehabilitació del col·lector de Can Xercavins
L'anterior, de l'octubre de 2019, es va anul·lar de mutu acord abans de l'estiu
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de novembre de 2020 a les 10:00
Et pot interessar
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques