Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dimecres de matinada augmentarà la nuvolositat i quedarà entre molt ennuvolat i cobert, especialment al sector central del litoral i prelitoral, així com a la resta de la meitat nord i est on, a més, hi haurà el creixement de nuvolades. Al llarg de la tarda, s'obriran clarianes per l'oest.
De matinada s'iniciaran precipitacions en forma de xàfec. Afectaran al llarg del dia, sobretot a zones del sector central del litoral i prelitoral, així com punts de la meitat nord i est. Localment no es descarta tempesta i calamarsa o pedra tova. En general, seran entre febles i moderades i s'acumularan quantitats entre minses i poc abundants. La cota de neu s'iniciarà als 1600 metres, i baixarà fins als 700 metres al final del dia, especialment a l'interior de la meitat est i al Pirineu.
La temperatura mínima serà lleugerament o moderadament més baixa i, en molts casos, es donarà al final del dia. La màxima baixarà moderadament. La mínima es mourà entre -2 i 3 ºC al Pirineu i Prepirineu, entre 0 i 5 ºC a la depressió Central i al nord-est, entre 2 i 7 ºC al prelitoral i entre 5 i 10 ºC al litoral. La màxima es mourà entre 8 i 13 ºC al Pirineu, entre 10 i 15 ºC al Prepirineu i al nord-est, entre 15 i 20 ºC al terç sud i entre 12 i 17 ºC a la resta del territori.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2019 a les 08:00
Et pot interessar
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra