La primera Fira del Vi Jove, que s'ha celebrat aquest cap de setmana a Rubí, ha tingut una molt bona acollida entre el públic, que ha pres fins a 11.000 tastos de vi al llarg del cap de setmana. També s'han omplert els tastos guiats per Ramon Roset, director dels Premis Vinari.
A més de tastar els millors vins joves de Catalunya, la ciutadania ha pogut gaudir de l'oferta gastronòmica del Mercat Municipal, música en directe i activitats infantils.
Aquesta ha estat la primera edició de la Fira del Vi Jove, però a l'octubre el Celler tornarà a acollir la Fira del Vi, com cada any i des de en fa deu - sense comptar el 2020, l'any de la pandèmia.
Bona acollida de la primera Fira del Vi Jove a Rubí
La ciutadania ha pogut tastar els millors vins joves de Catalunya, guardonats amb els Premis Vinari
Ara a portada
Publicat el 12 de juliol de 2022 a les 07:38
Et pot interessar
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat