El conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, prioritza "generar economia" al camp de golf abandonat de Can Sant Joan a les mocions aprovades pels ajuntaments de Sant Cugat i Rubí a favor de reconvertir l'espai de més de 90 hectàrees en un parc públic interurbà.
En una entrevista a NacióSantCugat, Calvet assenyala que "el camp de golf ja hi era i que havia deixat de prestar activitat". Com que va ser el primer i únic camp de golf públic del país considera que cal "rehabilitar-lo perquè continuï prestant servei".
Un plantejament que va en contra de la línia que havia adoptat Junts per Sant Cugat en sessió plenària al març del 2019 per un gran parc entre els dos termes municipals on s'ubiquen els terrenys. La setmana passada però, Junts per Valldoreix va tombar la moció de suport a la reconversió amb el seus vots en contra. Preguntats per aquest mitjà, de moment Junts per Sant Cugat ha decidit no fer declaracions.
[noticiadiari]94/4457[/noticiadiari]
El conseller santcugatenc, que s'ha presentat per liderar la llista de Junts per Catalunya a les eleccions del 14-F, afirma que "els ajuntaments aproven mocions i nosaltres les valorem"; afegint tot seguit: "Creiem que cal donar suport a una activitat que també genera economia. Segons sembla, Incasòl estaria treballant en un "nou model de camp, més petit i enfocat a l'esport de base" que estaria gestionat per un operador privat. En concret, per una escola de golf que estaria interessada.
Calvet assegura que "al voltant hi ha un espai verd molt generós" i que la combinació d'aquest equipament esportiu i l'espai verd pot donar "dinamisme" al territori.
En aquest sentit, la setmana passada es va presentar la nova plataforma Reconvertim el camp de golf Rubí - Sant Cugat, impulsada per Rubí d'Arrel i l'ADENC, amb l'objectiu de protegir l'espai i avançar amb el projecte inicial de convertir-lo en un gran parc públic de gestió compartida entre els dos consistoris vallesans. L'entitat ja compta amb el suport d'una vinenta d'associacions, diversos partits polítics i més d'un miler de firmes.
[noticiadiari]94/4454[/noticiadiari]
[noticiadiari]90/8226[/noticiadiari]
[noticiadiari]90/1243[/noticiadiari]
Calvet prioritza «generar economia» al camp de golf malgrat el compromís de Sant Cugat i Rubí per convertir-lo en parc
Incasòl estaria treballant en un "nou model de camp, més petit i enfocat a l'esport de base" que estaria gestionat per un operador privat
ARA A PORTADA
-
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta Bernat Castanyer
-
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau» Redacció
-
Publicat el 27 de novembre de 2020 a les 09:00
Actualitzat el 27 de novembre de 2020 a les 12:16
Et pot interessar
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»