Un procés participatiu iniciat al mes de març a Castellbisbal ha decidit que el parc del carrer Àngel Guimerà d'aquesta població dugui, a partir del mes de novembre el nom de Neus Català. El procés, anomenat Amb nom de dona, també ha determinat que es rebategin tres espais d'Els Costals amb els noms de Montserrat Roig (l'Espai Foier), Joana Raspall (la plaça) i Mary Santpere (les grades).
La retolació dels espais amb els noms nous es farà en un acte coincidint amb les jornades Drets per a tothom, al mes de novembre.
L'objectiu del projecte de participació Amb nomb de dona volia, per una banda, donar visibilitat a la memòria de les dones i, per l'altra equilibrar la presència de dones en el nomenclàtor de Castellbisbal. En aquesta primera edició s'han prioritzat dones vinculades al món de la cultura, les arts i la societat, i en pròximes edicions es donarà més protagonisme a altres dones que venen del món de la salut, l'esport o les ciències, entre d'altres.
[noticia]1413[/noticia]
Castellbisbal batejarà un parc amb el nom de Neus Català
Les altres dones que rebatejaran espais de la població veïna són Montserrat Roig, Joana Raspall i Mary Santpere
Publicat el 25 de juliol de 2022 a les 16:13
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat
Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat
Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
