CCOO i UGT han convocat una vaga general al sector de les càrnies a tot l’Estat per als dies 25 i 26 de novembre i els dies laborables compresos entre el 3 i el 8 de desembre per a exigir un conveni digne per a les persones que treballen al sector davant l’estancament de les negociacions del conveni col·lectiu estatal de les indústries càrnies.
Aquest divendres, 5 de novembre, CCOO d’Indústria de Catalunya ha convocat els delegats de totes les empreses que estan sota el paraigua del conveni estatal de les indústries càrnies a una assemblea per explicar-los la situació de les negociacions, quina és la proposta del sindicat i preparar la vaga. L’assemblea es farà a Olot i comptarà amb la presència del secretari general de la federació d’Indústria de CCOO, José Antonio Hernández.
Després d’onze mesos de negociacions del conveni col·lectiu estatal de les indústries càrnies, no s’han aconseguit avenços significatius que cobreixin les justes reivindicacions de les plantilles del sector. Malgrat alguna millora respecte al plantejament inicial, la patronal continua mantenint propostes que lesionen els drets dels treballadors i no n'assumeix les reivindicacions sindicals importants.
Aquest procés de negociació hauria de servir per a fer un pas endavant en la campanya sindical que CCOO està duent a terme des de fa anys per a dignificar les condicions laborals i salarials de tothom qui treballa al sector i posar fi a la precarietat.
CCOO i UGT convoquen vaga general al sector de les càrnies de tot l'Estat
Aquest divendres es farà una assemblea de delegats de tot Catalunya a Olot per a preparar l'aturada
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2021 a les 17:59
Et pot interessar
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»
-
Societat Vuit municipis de l'R8 demanen doblar la freqüència de trens
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell