El Moviment per unes Pensions Públiques Dignes de Rubí s'ha adherit a les mobilitzacions que a tot l'Estat es realitzaran per la convocatòria de la Coordinadora Antiprivatització de la Sanitat i per la Defensa de la Sanitat Col·lectiva.
Així doncs, l'entitat s'incorpora a la reivindicació en caràcter local, ja que "ens afecta directament a la ciutadania de Rubí".
Per expressar aquest suport, el MPPD ha iniciat una recollida de signatures, que lliuraran a l'alcaldessa Ana María Martínez durant la concentració del proper dissabte 17 d'octubre, a les 12h a l'Ajuntament de Rubí.
Els punts per signar es repartiran entre associacions veïnals, empreses, centres culturals i CAP: demà dimecres, a les 9h al CAP Mútua de Terrassa; dijous al CAP Anton de Borja i divendres al CAP Sant Genís. A partir de la setmana que ve, membres de l'assemblea instal·laran la parada de recollida de signatures a la plaça de Pere Esmendia - davant la sabateria Bendranas - a partir de les 17.30h, i també als FGC.
Diversos equipaments també tenen fulls de signatures: el CRAC, la Sala Neus Català, l'Associació Solidaritat i Ajuda Veïnal i les associacions de veïns de Ca n'Oriol i Les Torres-Rubí 2000.
Les cinc demandes que adreça el MPPD en el full de recollida de signatures són reforçar l'atenció primària als CAP, que es destini un 25% del pressupost de Salut a l'atenció primària, que s'obrin els CAP de forma global i presencial, que els centres de Rubí passin a formar part de l'Institut Català de la Salut (ICS) i la construcció d'un hospital propi o un CUAP.
[noticiadiari]2/209299[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208861[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209319[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209096[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209231[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Comença una recollida de signatures reclamant millores en l'atenció sanitària a Rubí
El Moviment per unes Pensions Dignes de Rubí les lliurarà a l'alcaldessa el proper 17 d'octubre
Ara a portada
Publicat el 06 d’octubre de 2020 a les 09:30
Et pot interessar
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat