Aquest dimecres, 16 de febrer, Rubí tornarà a acollir una concentració, com cada dia 16 de mes. Aquest cop, però, el motiu serà protestar contra la sentència del TSJC que estableix un 25% de les classes en castellà a les escoles, acabant així amb el model d'immersió lingüística.
[noticiadiari]2/227355[/noticiadiari]
Òmnium, l'ANC, el CDR i el Consell Local per la República de Rubí han fet una crida a concentrar-se per mostrar el rebuig a aquesta sentència, que consideren "un nou intent d'agressió al model d'escola catalana i el seu enfoc pedagògic" i una "eina de repressió".
La concentració, que serà a les 19h a la plaça Pere Aguilera, comptarà amb la intervenció de mestres de Rubí.
Concentració per defensar la immersió lingüística a Rubí, aquest dimecres
Comptarà amb la intervenció de mestres de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de febrer de 2022 a
les 07:00
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
