Aquest dissabte, a última hora de la tarda, la Policia Local de Rubí van desallotjar una festa organitzada en un bar del carrer Abat Escarré, amb 41 persones assistents, algunes de les quals s'ocultaven a diversos espais de l'establiment quan els agents van accedir a l'interior. En el marc de l'actuació es van denunciar les persones responsables del local.
Durant les nits del cap de setmana, la Policia Local vigila diversos espais a urbanitzacions, polígons i també el nucli urbà per evitar el consum compartit d'alcohol, reunions que no respecten els límits establerts i la circulació en els horaris limitats. També s'han programat controls a diferents punts, que han acabat amb la tramitació de diverses propostes de sanció.
El cos policial insisteix en la necessitat de no abaixar la guàrdia en aquest moment de reducció gradual de les mesures per frenar la pandèmia, tot i que reconeix que la majoria de la ciutadania compleix amb les limitacions establertes.
[plantillacoronavirus]
Desallotgen una festa amb 41 assistents en un bar del carrer Abat Escarré de Rubí
El cos policial també vigila diversos espais a urbanitzacions, polígons i el nucli urbà
Ara a portada
Publicat el 04 de maig de 2021 a les 10:21
Et pot interessar
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat