La cursa solidària de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en suport a La Marató ha arribat als deu anys, que enguany està dedica a la salut mental. La prova l'organitza juntament amb l'Ajuntament de Cerdanyola i l'Applus+ Laboratories. La recaptació de les donacions, a través de la compra de dorsals, es destinarà aquesta iniciativa solidària.
Se celebrarà el diumenge 19 de desembre a les 10.30 hores i hi haurà una modalitat presencial i una altra virtual, en la qual es podrà participar des del passat 1 de desembre fins al 10 de març. Aquesta consta de curses individuals o col·lectives que els atletes podran registrar a l'app AmicsUAB i compartir les fotografies i reptes proposats. A més, permetrà una major participació gràcies a la seva flexibilitat.
D'altra banda, la cursa presencial -amb 11,7 quilòmetres de recorregut- començarà i acabarà a la Vila Universitària, travessant el Sincrotró Alba i els carrers del centre de Cerdanyola. També hi ha unes altres dues opcions de menor dificultat com una caminada de 6 quilòmetres i una carrera de 500 metres de mobilitat reduïda.
Deu anys de la cursa solidària de la UAB en suport a La Marató
Tindrà lloc el 19 de desembre en una edició dedicada a la salut mental
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de desembre de 2021 a les 10:44
Et pot interessar
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»
-
Societat Vuit municipis de l'R8 demanen doblar la freqüència de trens
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell