Les entitats organitzades a l'entorn de col·laboració de Rubí Acull i Rubí Solidari, així com les més de quaranta entitats de la ciutat que van signar el manifest de la manifestació del passat 23 de maig estan preparant una concentració per al proper 20 de juny, el Dia Mundial del Refugiat.
L'acte serà de 19h a 21.30h, davant de l'ajuntament, i s'iniciarà amb la lectura d'un manifest per part de l'organització. Les entitats estan treballant per tal de garantir la presència d'algunes persones refugiades que viuen a la nostra ciutat, l'associació d'exMENA que ja van participar en la manifestació i també professionals que treballen amb menors no acompanyats; a més d'algun membre d'una ONG que parlarà sobre l'origen del Dia Mundial del Refugiat i sobre la seva problemàtica.
En la segona part de l'acte, hi haurà una lectura de poemes, grups de danses participatives i també actuacions musicals.
Dilluns a les 12h es presentaran els noms de tots els participants.
Abans d'aquest gran acte, les entitats han organitzat una xerrada titulada Els menors no acompanyats més enllà dels estereotips, que serà el dimarts, 18 de juny, a les 19h a la Biblioteca.
Diverses entitats preparen un gran acte pel Dia Mundial del Refugiat
El proper 18 de juny, la biblioteca acollirà una xerrada sobre els menors no acompanyats
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2019 a
les 14:45
Et pot interessar
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
