El Ple del Consell Comarcal ha aprovat per unanimitat aquesta tarda el canvi de destí de diferents partides del pressupost 2020 per respondre a l'emergència provocada per la crisi del coronavirus i destinar fons econòmics per fer front als efectes de la pandèmia.
El pressupost 2020 preveia 15.000 euros destinats als pressupostos participatius, en concret per desenvolupar tres projectes. Aquests diners finalment es destinaran a fer front a l'impacte de la Covid-19 amb el benentès que els tres projectes es podran desenvolupar l'any vinent, sense tornar a presentar les propostes ni fer selecció. Una partida que servirà per la compra de lots de productes higiènics pels rebostos municipals.
D'altra banda, també s'hi sumarà l'assignació econòmica mensual dels grups comarcals a la investigació de la lluita contra el coronavirus. L'aportació es farà a la Fundació Docència i Recerca Mútua de Terrassa i l’Institut d’Investigació i Innovació Parc taulí, que rebran una aportació de 10.923 euros cadascuna. Els grups comarcals que han renunciat a les assignacions són el PSC, ERC, Junts per Catalunya, En Comú Podem, Ciutadans, Tot per Terrassa i el PP. El grup de CAM- AMUNT ha decidit no renunciat atès que segons han manifestat destinen aquests recursos a projectes de caire social.
[noticiadiari]2/205584[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205035[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205309[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204396[/noticiadiari]
El Consell Comarcal modifica el pressupost 2020 per redirigir fons a pal·liar els efectes de la Covid-19
L'assignació econòmica mensual dels grups comarcals es destinarà a la investigació de la lluita contra el coronavirus
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juliol de 2020 a les 09:00
Actualitzat el 17 de juliol de 2020 a les 09:35
Et pot interessar
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra