El Moviment per unes Pensions Públiques Dignes de Rubí se sumarà aquest dissabte a les mobilitzacions estatals en defensa del sistema públic de pensions, que reivindicarà una auditoria de la seguretat social sobre les cotitzacions dels treballadors, que calculen que ha estat d'uns 800.000 milions d'euros.
Uns diners que després no s'han retornat en forma de pensions públiques, sinó que s'han utilitzat per altres finalitats, deixant "buida" la "caixa de les pensions".
La manifestació a Rubí serà dissabte, 29 de maig, a les 12 hores i sortirà des de la plaça de l'ajuntament fins al Mercat Municipal.
El Moviment per unes Pensions Dignes de Rubí se suma a les mobilitzacions d'aquest dissabte
Reclama una auditoria de la seguretat social sobre les cotitzacions dels treballadors, que calculen que ha estat d'uns 800.000 milions d'euros en els últims anys
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de maig de 2021 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí