Amb motiu de les obres de rehabilitació estructural del pont dels FGC sobre la Riera de Rubí, aquesta estructura estarà tancada de l'11 al 19 de juny. Com preveia el calendari, durant aquests dies s'executaran els treballs de pavimentació i drenatge a la passera, i és per això que s'haurà de tancar.
L'actuació és promoguda per FGC, però l'Ajuntament ha informat que n'està fent un seguiment i control des que es van iniciar. Aquestes obres permetran la rehabilitació i reforç de l'estructura existent, que es troba molt deteriorada. Així, les actuacions que es preveuen són reforçar la pila central del pont amb micropilots, i la rehabilitació dels diversos elements - taulell, estreps i pila.
A més, per resoldre els problemes de drenatge de la passera, a partir de dissabte s'instal·larà una canal prefabricada amb reixa sobre el taulell, que obligarà a recréixer la cota de la passera i augmentar l'amplada lliure de pas.
El pont dels FGC sobre la Riera estarà tancat de l'11 al 19 de juny per obres
Aquestes obres permetran la rehabilitació i reforç de l'estructura existent, que es troba molt deteriorada
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juny de 2022 a les 16:58
Actualitzat el 09 de juny de 2022 a les 17:09
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat
Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat
Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
