El Sindicat d'Habitatge de Rubí, que aplega diverses plataformes de lluita pel dret a l'habitatge com la PAH, el Sindicat del Lloguer i el Pla de Xoc Social, ha organitzat per aquest mes de juliol dues formacions amb relació als lloguers i als subministraments.
La primera formació serà aquesta mateixa tarda, a les 18h al CRAC, sobre la llei de regulació dels lloguers. Una llei catalana que es troba recorreguda pel govern espanyol davant del Tribunal Constitucional, tot i que no suspesa. Per tal de fer aquesta formació més pràctica, el Sindicat demana als assistents que portin el seu contracte de lloguer a la sessió.
La segona serà el pròxim dimarts, dia 13, també a les 18h a l'Hort Comunitari El Mirlo, i vol oferir uns coneixements bàsics sobre subministraments.
[noticia]9536[/noticia]
El Sindicat d'Habitatge ofereix formació sobre lloguers i subministraments
Societat
Les dues sessions seran al CRAC i a l'Hort comunitari El Mirlo
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juliol de 2021 a
les 07:40
Et pot interessar
-
Societat
Bonadea, una de les millors opcions de cuidadors de persones grans a Rubí
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
