Els Bombers de Rubí participaran en el World Rescue Challenge 2022, que se celebrarà del 7 a l'11 de setembre a Luxemburg, després d'aconseguir una segona posició a la XVI Trobada Nacional de Rescat d'Accidents de Tràfic.
Aquesta jornada s'organitza anualment per l'Associació Professional de Rescat en Accidents de Tràfic (APRAT), i enguany s'ha fet a Lanzarote.
Al concurs hi van participar una vintena d'equips de Bombers, i els guanyadors han estat els de Gandia. Després de Rubí, els tercers classificats van ser els Bombers de Terrassa.
Els Bombers de Rubí participaran al World Rescue Challenge
Van quedar en segona posició a la XVI Trobada Nacional de Rescat d'Accidents de Tràfic
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juny de 2022 a les 19:04
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls