L'Ajuntament de Sabadell permetrà que en cas de necessitat urgent els ciutadans puguin utilitzar els lavabos de diferents equipaments municipals. Amb aquesta mesura es vol facilitar el dia a dia de col·lectius vulnerables com ara el de la gent gran o persones malaltes amb necessitats específiques (colon irritable, malaltia de Crohn, colitis ulcerosa...) davant el tancament de bars, restaurants i les restriccions d'ús de lavabos públics.
Els serveis que s'habilitaran s’ubiquen en centres cívics, pavellons esportius, les biblioteques, el Casal Pere Quart i els que hi ha al passadís d’entrada de la plaça Fidela Renom (davant l’Ajuntament).
La decisió de posar a l’abast els serveis d’equipaments s’ha pres aquesta setmana en el marc del comitè de seguiment municipal sobre l’evolució i efectes de la Covid-19.
[plantillacoronavirus]
Els lavabos dels equipaments municipals de Sabadell, oberts al públic
Una mesura de l'Ajuntament pel tancament de bars i restaurants
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’octubre de 2020 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques
-
Societat La Font del Ferro de Rubí celebra una festa de primavera
-
Societat Comencen les obres per reparar un pont a la riera de Rubí
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral