L'Ajuntament de Rubí ha rebut 58 sol·licituds per fer ús d'una de les parcel·les dels horts municipals de Cova Solera, un nombre que supera amb escreix el nombre de places disponibles i que, per tant, s'hauran de sortejar. El sorteig es farà el pròxim 23 de febrer, a les 12h, a la sala de plens.
Les places disponibles són 27, 26 per a persones físiques i una per a entitats. De les 58 sol·licituds, a més, una ha quedat exclosa perquè es tracta d'una persona que ve derivada del Grup de Suport dels Serveis Socials i, per tant, no entra per concurs.
Els perfils que s'han presentat són 17 pensionistes, 4 aturats de llarga durada i 36 persones a títol individual, però cap entitat. Les places que es posaran a sorteig són 23: 5 estan reservades a pensionistes i 7 a ciutadania en general, mentre que els aturats de llarga durada en tenien 15 de reservades i no s'han arribat a cobrir. Les 10 que queden formaran part d'una bossa comú.
Es presenten 58 sol·licituds per a les parcel·les dels horts de Cova Solera
El sorteig per adjudicar les places es farà el pròxim 23 de febrer a les 12h
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de febrer de 2023 a les 10:57
Et pot interessar
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»
-
Societat Vuit municipis de l'R8 demanen doblar la freqüència de trens
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell