Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ampliarà els tallers del Centre d'Operacions de Rubí per donar servei als nous 15 trens que reforçaran la línia Barcelona-Vallès previst a mitjans de 2021. Aquesta ampliació permetrà passar d'una freqüència mitjana de pas de la línia S1 de 8 minuts a 5 minuts.
El contracte d'obres està valorat en més de 5,5 milions d'euros i inclou actuacions com l'ampliació de la nau i de les instal·lacions dedicades al manteniment, la remodelació de les vies i les catenàries i la creació de nous accessos exteriors. Així doncs, totes aquelles empreses que vulguin optar a fer aquestes obres poden presentar la documentació necessària fins al 4 de setembre.
L'operador ferroviari oferirà una visita guiada a les instal·lacions dimarts vinent a les 11 h a les empreses que ho demanin.
Una vegada s'hagi formalitzat la licitació amb la companyia escollida, es preveu que les obres tinguin una durada de màxim 12 mesos per tal de poder rebre els nous combois a partir del setembre del 2020.
FGC ampliarà els tallers de Rubí per donar servei als 15 nous trens de la línia Barcelona-Vallès
Societat
Es preveu que les obres tinguin una durada de màxim 12 mesos per tal que els nous combois es puguin posar en funcionament a mitjans del 2021
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Societat Tren Orbital: cinc fases, 23 noves estacions i 5.200 milions a càrrec de l’Estat Arnau Urgell i Vidal
-
-
Economia Ja es pot pagar amb Bizum a les botigues físiques: el pas a pas per saber com funciona Redacció
Publicat el
11 de juliol de 2019 a
les 10:30
Et pot interessar
-
Societat
Interrompuda l’R8 entre Rubí i Castellbisbal per incidència en la infraestructura
-
Societat
Bonadea, una de les millors opcions de cuidadors de persones grans a Rubí
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
